میلاد کی مرام
وبلاگ برای الناز شاکردوست
طرفداران الناز شاکردوست نظر دهند
10 آذر 1391برچسب:, :: 16:29 :: نويسنده : یلدا

سلام . امروز با عکسهای میلاد کی مرام درخدمتون هستم امیدوارم لذت ببرید.

راستی دوستانی که از این وبلاگ بازدید میکنن حتما نظر بزارن چون نظر باعث میشه نویسنده از آمار وبلاگ خودش بهتر در باخبر  باشه ..

دوستان یه مطالبه دیگه کسانی که از بازیگر ی خوششون نمیاد نباید به من بگن چرا این بازیگر رو آپ کردی من تمام سفارش های مردم رو میزارم همون طور که شما  بازیگری رو دوست نداری مردم هم شاید بازیگر مورد علاقه شما رو دوست نداشته باشن ریاد وقت تون رو نمیگیرم برید ادامه مطلب بقیه عکسها اونجاست ....

 

 

لطفا برای دیدن مطالب جدید تر این وبلاگ به ادرس زیر مراجعه فرمایید

pix-bazigaranirani.blogfa.com

 

 

 

امیدوارم از آپم راضی بوده باشید .منتظر آپ بغدی من باشید تصمیم دارم دفعه بعد با گالری عکس سریال نابرده رنج بیام ...

 



نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت13:01---9 اسفند 1391
مثل اینکه وبلاگت طلسم شده از پرشین بلاگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 1428
بازدید کل : 31930
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1